Ga naar inhoud

pmd.exe

Gast

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb malwarebytes op me PC staan en opeens kwam er te staan iets van: gevaarlijke site geblokeert (een IP-adres) en dan staat daar onder pmd.exe

1x is niet zo erg dacht ik maar het komt meerdere keren terug terwijl ik helemaal NIETS doe en het internet niet eens opstaat, ik heb dan een Scan gedaan en malwarebytes kan GEEN virussen vinden bij een Full scan en Hijackthis krijg ik op een of andere manier niet geinstalleerd. Als ik bij de installatie op 'volgende' klik reageert het niet meer zelfs na meerdere keren te proberen, dit komt denk ik omdat het incompatibel is (zegt windows xD)

HIJACKTHIS IN REACTIE #4

aangepast door Dalderup
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je een tweede pc ter beschikking ?...

Indien ja : download de .exe-versie van HijackThis en breng deze over op een USB-stick .

Plaats de USB-stick in je mogelijk besmette pc en run HijackThis vanop de USB-stick.

Het is gelukt, ik weet niet hoe of waarom maar het is gelukt, wel verbied mijn PC om de drives ofsoiets te laten checken door Hijackthis, ik moest dan iets van de hosts verandere en die lines delete maar die lines bestonden niet.... in ieder geval: file is hier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.