Ga naar inhoud

Bureaubladachtergrond bij "Mijn afbeeldingen"

Gast shuttle

Aanbevolen berichten

Beste,

Sinds een tijdje heb ik het volgende aan de hand: de afbeelding van mijn bureaubladachtergrond staat bij "Mijn afbeeldingen". Als ik deze verwijder, dan gaat mijn bureaubladachtergrond ook weg, hetgeen echter niet de bedoeling is. Hoe krijg ik die afbeelding/dat bestand daar weg zonder dat mijn achtergrond weggaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kopieer het bestand van de afbeelding naar C:\Windows\Web\Wallpaper

Stel dat de afbeelding belgië.jpg heet, dan kopieer je gewoon het bestand belgië.jpg naar c:\windows\web\wallpaper

Als je nu naar Start/Configuratiescherm/Beeldscherm/Bureaublad gaat, zul je zien dat je uit die lijst kunt kiezen voor je afbeelding (bijvoorbeeld belgië.jpg staat er dan tussen). Nu kan je gerust je afbeelding belgië.jpg uit Mijn Documenten verwijderen.

belgië.jpg is maar een voorbeeld hé.

Opgelet: bij mensen die Windows 7 hebben is de locatie ergens anders!

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

De bestanden voor je bureaublad worden opgeslagen in C:\Windows\Web\Wallpaper. Indien je dus je eigen afbeelding wil gebruiken kopieer je die naar deze map. En dan kan je via Start -> Configuratiescherm -> Beeldscherm-> Bureaublad kiezen voor die eigen afbeelding.

Dubbel werk : Kurtt was me voor ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt! Het is opgelost.

En @ stegisoft: ja dat snap ik wel, maar ik zocht alleen een manier hoe ik de locatie kon veranderen zeg maar ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.