Ga naar inhoud

overbrengen van gegevens bv foto van pc naar gsm

zeerover

Aanbevolen berichten

Ik werk met windows 7 en heb een nokia 5130 express music van 2010. Ik kan van mijn gsm met bleutooth fotos versturen naar mijn pc. Maar een fot van mijn pc naar mijn gsm gaat niet. Ik heb een laptop van medium van verleden jaar. Ik heb het programma nokia OVI op mijn pc geinstalleerd en zijn al mijn gegevens uit mijn gsm daar opgeslagen.

Maar hoe kan ik nu gegevens naar mijn gsm terug sturen. Dit is zeer handig als je uw gsm kwijt zijt of stuk is.

Ik vind in dit programma nergens een tip hoe ik het moet doen en dit via bleutooth

Alvast bedankt voor wie mij kan helpen.

ps ik ben nog een leek in deze materie

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Clarkie bedankt voor de info ik had ook reeds de handleiding die u opgeeft maar ik geraak er niet wijs uit welke handelingen ik moet doen om tot een resultaat te komen.Ik zou het echt fijn vinden moest u dit voor mij op een simpele manier zou uit de doeken doen. Alvast bedankt en hopelijk lukt het

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe je gegevens terug naar je GSM kan sturen met nokia ovi lees je via deze link. (klik erop)

Ook lees je er meer over de verschillende mogelijkheden van nokia ovi.

Hier vindt je de uitleg over het terug zetten van een back-up van je gegevens:

Uw gegevens terugzetten, Inhoud van de computer terugzetten naar uw telefoon:

1. Sluit de telefoon met een USB-kabel aan op de computer. U kunt ook een Bluetooth-verbinding gebruiken. De overdracht kan dan echter aanmerkelijk langer duren. Mogelijk wordt u op uw telefoon gevraagd hoe u verbinding wilt maken. Selecteer Nokia Ovi Suite (ofPC Suite) en selecteer OK.
    U wordt aanbevolen om de telefoon gedurende de herstelbewerking aan te sluiten op een lader.
  2. Klik in Nokia Ovi Suite op Extra > Herstellen.