Ga naar inhoud

PC loopt constant vast.


Dude05

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Sinds een poosje terug ik meen dat ik toen Mcafee als virusscanner gebruikte gaf die aan dat mplayer2.exe een virus bevatte en ik het moest verwijderen. Sinds ik het verwijderd had liep mijn PC constant vast ( of het toeval is lijkt me niet) Pc scherm + geluid loopt dan vast , geen blauw scherm of iets dergelijks , daarnaast start die ook wel is spontaan opnieuw op vanuit het scherm waar ik in bezig ben in een keer zwart en start die opnieuw op. Loopt bij van alles vast, soms ook bij aanmeldscherm (voordat ik nog maar iets heb getypt)

Sinds die tijd heb ik de computer al helemaal geleegd en opnieuw windows geinstalleerd maar nog steeds deed het probleem zich voort.

Ben het nu echt zat en zou graag het probleem oplossen!

Zag op een ander topic dat er werd gevraagd naar zijn Speccy snapshot , dus voeg die van mij gelijk toe Zie hieronder

http://speccy.piriform.com/results/IHEZcFWx6WCOgQ8vPxMBUNQ

Groet,

Sander

P.s PC is stofvrij.

aangepast door Dude05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Computer is inderdaad niet de jongste.

Het is een desktop ,Compaq Presario SR1637NL. Gekocht eind 2005

In de tijd dat het probleem er mee begon tot en met nu regelmatig gescant maar er was niet veel te vinden. Zal hem zometeen nog een volledige scan overheen gooien , want dat is al wel weer een tijdje geleden..

Heb geen blue screens gehad...

Ben zoiezo van plan om een Macbookpro te kopen binnenkort , maar heb daar komende maanden nog even geen geld voor dus zou graag nog deze computer tot die tijd willen gebruiken. Het is wel zo handig voor schoolwerk straks dat ie in iedergeval nog betrouwbaar is en ik niet constant dingen kwijt ben of opnieuw moet maken.

aangepast door Dude05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volledige scan voltooid, 1 infectie gevonden.

Betreffende:

Originele bestandsnaam Dc60.exe

Originele map C:RECYCLERS/S-1-5-21-329068152-1801674531-725345543-1003

Omschrijving virus : Win32HotBar-Be (PUP)

Laatst gewijzigd 4-7-2011 14:33:33

Maar deze in eerdere scan niet gevonden 0 infecties toen dus daar ligt het niet aan.

Enig ideeen van andere dingen die ik nog zou kunnen scannen/ kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.