Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Helaas heeft de repair onvoldoende opgeleverd en valt de laptop nog steeds uit. Hij had een rijtje met betanden die hij niet kon repareren.

Ik neem aan dat dit betekent dat ik een "schone"installatie zal moeten gaan doen?

• Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Ik vrees van wel of je moest nog "originele" installatie DVD's hebben, dus geen die gemaakt zijn toen de problemen er al waren. Je kan normaal gezien dezelfde procedure runnen maar dan vanaf de DVD.

Trouwens ook een "schone" installatie zal vanaf een origineel medium moeten gebeuren.

Als je een log hebt van de poging die je net gedaan hebt, kan ik nog wel eens kijken.

Geplaatst:

Ik heb zelf niet de originele dvd's. Ik zal het aan mijn ex-vragen, die de laptop heeft geïnstalleerd of hij ze nog heeft

Ik heb een log bijgevoegd die ik nu gemaakt heb. Weet niet of dit is wat je bedoelde.

[ATTACH]12809[/ATTACH]

ik heb het even in word gekopieerd omdat het als txt file te groot was om up te loaden

2011.docx

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.