Ga naar inhoud

Computer start niet op

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Ik weet niet zeker of ik hier in juiste categorie zit omdat ik niet zeker weet waar het probleem aan ligt. Maar mn probleem is dus dat mn laptop niet laadt.

Eergisteren na de dag ervoor gewoon normaal mn computer gebruikt te hebben moest ik ineens systeemherstel uitvoeren bij het opstarten. Zo gezegd zo gedaan. Mn documenten zouden blijven staan maar na het opnieuw opstarten waren al mn fotos weg. Een aantal had ik geen back up nog van dus ja ik baalde natuurlijk. Heb daarom opnieuw systeemherstel uitgevoerd en kreeg zo mn fotos weer terug. Maar nu start mn bureaublad dus niet meer op.

Mn laptop start op en vraagt om mn wachtwoord. Dan zegt die welkom en meldt zich zelf meteen weer af voor mijn bureaublad is gestart.

Via veilige modus kom ik er wel op. En geeft die ook geen problemen aan.

Via veilige modus kan ik ook gewoon mn internet gebruiken en eigenlijk kan ik het meeste wat ik doe op mn computer wel gebruiken. behalve fotos bewerken en opzetten en bekijken en muziek luisteren en filmpjes kijken enz. Ik Heb al verschillende keren geprobeerd systeemherstel uit te voeren en dat doet die ook maar hij blijft zich zelf afmelden.

Snap er niks van:S

Groetjes Simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zullen eerst eens nagaan of malware of virussen de oorzaak zijn van je probleem.

Deze acties kan je uitvoeren in veilige modus.

Maak op de C schijf een nieuwe map en noem die hijackthis.

1. Download HijackThis.

Neem de versie 2.0.4 en download de executable.

Bestand HijackThis.exe opslaan in de map C:\hijackthis

2. Ga naar de map C:\hijackthis en dubbeklik op het hijackthis.exe om HijackThis te starten

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Dit (KLIK) filmpje kan je helpen om een hijackthis logje te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.