Ga naar inhoud

Alt


margjevk

Aanbevolen berichten

Ik heb al verschillende ALT codes gebruikt voor het teken 'hartje '. Als ik het intype op Facebook verdwijnt het na enkele minuten. Nu copieer ik het hartjesteken en plak hem in mijn post op Facebook. Zelfde probleem, hartje blijft niet staan. Hoe kan dat? Andere alt tekens doen het wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heeft te maken met de karacter set die gebruikt wordt en de manier waarop Facebook werkt.

In twee woorden op Facebook wordt elke karakter naar de FB server gestuurd en die stuurt het terug. Die "echo" is wat je ziet uiteindelijk. Daarom dat je een ander karakter terugkrijgt dan je opstuurt.

aangepast door ProMind
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij werkt het wel in Facebook.

Maak een bericht in Facebook. Als ik op Alt (blijven indrukken) druk en dan 3 kies op mijn numeriek toetsenbord (zorg wel dat Num Lock aanstaat op je klavier) , krijg ik een hartje in facebook.

Music notes, hearts and other symbols in Facebook status and chat | Chat emoticons and smileys for Facebook, GTalk, AIM, MSN...

Op bovenstaande website zie je ook het symbool van een hartje. Selecteer dat hartje (of muzieknoot, ...), rechtsklik en kies Kopiëren. Daarna ga je naar Facebook, maak een nieuw bericht en rechtsklik daarin en kies Plakken. Voila zo werkt het bij mij toch.

U kan ook gewoon hieronder het hartje selecteren en rechtsklikken erop en Kopieren kiezen. Daarna rechtsklikken op je bericht in Facebook en Plakken kiezen

Verduidelijking:

post-484-1417704498,9056_thumb.jpg

post-484-1417704498,9454_thumb.png

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.