Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil mijn geheugen upgrade van mijn Sony laptop type vpcf11m1e van 2x2gb naar 2x4gb.

Nu is mijn vraag kan er ook 1333MHz of 1600MHz in? Er zit nu 1066MHz in. Of anders welk geheugen zouden jullie mijn adviseren.

Dank

Geplaatst:

Die Curciel had ik ook al in mijn gedachten. Zou ik nou de 1333 MHz nemen of 1066 MHz ik denk zelf dat 1066 MHz omdat ie zeker stabiel is of zeg je die ander omdat ie sneller is?

Geplaatst:

Sneller geheugen plaatsen gaat geen winst opleveren...de snelheid waarmee je geheugen werkt wordt bepaald door je moederbord.

Ik linkte naar de 1333 MHz versie omwille van de prijs in vergelijking met de 1066 MHz.

Geplaatst:

Prima !

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van andere vragen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.