Ga naar inhoud

WIndows 7 loopt volledig vast en heb deze pc slechts 2 weken?

BorlandFreak

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

Hoop dat dit in de juiste sectie staat en nog niet teveel is gevraagd door andere mensen.. Ik heb enorm veel gegoogled over mijn probleem en gevolgt wat er als "oplossing" werd gegeven, maar als dat zou werken dan had ik hier nu niet deze topic gepost tongue.gif

Een tweetal weken geleden heb ik me een nieuwe pc aangeschaft van HP met Windows 7 er reeds op voor €699,99 (niet dat de prijs ertoe doet, maar misschien handig om te vermelden). Alles ging heel vlotjes, snel pc'tje, kortweg geen problemen.

Tot een paar dagen geleden (anderhalve week na aankoop)

Ik had een update gedaan en ik vermoed dat het sindsdien gebeurde: mijn pc liep ineens vast. Dit kon 5 minuten na opstarten al voorkomen, soms uren na opstarten, en soms bij het opstarten zelf of letterlijk 30 seconden nadat hij was opgestart. Het bleef dus frequent voorkomen.

Ik had ergens gelezen dat het een goed idee zou zijn om de fabrieksinstellingen te herstellen, m.a.w. alle bestanden en dergelijke eraf en gewoon terug opnieuw. Dit zou "helpen" om het probleem op te lossen.

Aangezien ik geen Windows 7 installatiecd bij mijn pc heb gekregen heb ik deze gedownload hier:

PC Helpforum moderator bericht:
HET IS VERBODEN TE LINKEN NAAR ILLEGALE DOWNLOADS

Ik heb dan die ISO op DVD gebrand zodat ik de fabrieksinstellingen kon herstellen, heb dit allemaal gedaan, pc volledig opnieuw geinstalleerd.

Uiteraard was ik superblij omdat het probleem nu "opgelost zou zijn" maarja, je hoort me al aankomen. Ik was nog maar een kwartier bezig en opeens loopte hij weer vast.

Als hij vastloopt is het echt volledig vast, toetsenbord en muis reageren op niks meer en dergelijke, compleet vastgelopen dus.

Dus bij deze doe ik een noodoproep, weet er IEMAND waar het eventueel aan kan liggen? De enige hardware die nadat hij opnieuw geinstalleerd was was aangesloten was mijn subwoofer en boxen..

Alvast heel bedankt!wink.gif

De specs van mijn pc:

http://i53.tinypic.com/dwtik3.png

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De download waarnaar je linkte was een Windows 7 met SP1...uit je screen blijkt echter dat SP1 niet op je systeem staat ?...:hmmmm:

Meest aangewezen is hier om de PC volledig terug te brengen naar fabrieksinstellingen...anderzijds is ie ook nog maar 2 weken oud en dus nog in volle garantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh sorry, dacht wel dat het eventueel problemen zou kunnen leveren maar wou het toch vermelden..

En nee, geen enkele dvd ofzo bijgekregen, en hoe bedoelt u met herstelpartitie?

Alvast bedankt!

---------- Post toegevoegd om 18:14 ---------- Vorige post was om 18:13 ----------

Ik geloof wel dat m'n pc nog voor alle problemen vanzelf SP 1 downloadde ofzo.. heb overigens Windows 7 Home Premium.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.