Ga naar inhoud

Probleem met grafische kaart


kurt5

Aanbevolen berichten

Een tijdje geleden heb ik een vraagje gesteld welke grafische kaart ik zou kunnen integreren in mijn pc. Aangezien ik een flauwe voeding had (250w) werd mij afgeraden om een kaart in te steken zonder mijn voeding te verzwaren. Ik wilde dit toch proberen en heb ik een kaartje gekocht die volgens de site van alternate met een max. belasting maar 19w vroeg. Dit ingestoken en 1ste maal alles verloopt goed met installatie van de drivers, heropstarten en het is ***** de koeling blijft draaien en pc start niet op. Kaartje uithalen en alles werkt weer, alles verwijderd en opnieuw proberen te installeren, maar deze keer word de kaart niet herkend is er geen beeld meer en zodoende kan ik de drivers niet installeren want hij herkent de kaart niet. Wat kan ik nog doen? Nog wat specificaties ivm kaart en pc.

Kaart: ASUS EAH5450 SILENT

PC: http://speccy.piriform.com/results/TeSP0dXUcXcveARl7jwproZ

Moederbord: Motherboard Manufacturer MSI

Model 0A90

Chipset Vendor Intel

Chipset Model 946PL/GZ

Chipset Revision C1

Southbridge Vendor Intel

Southbridge Model 82801GB (ICH7/R)

Southbridge Revision A1

System Temperature 40 °C

BIOS

Brand Phoenix Technologies, LTD

Version MS7336 1.13

Date 08/11/2008

Voltage

CPU CORE 1.160 V

MEMORY CONTROLLER 1.856 V

+3.3V 3.264 V

+5V 4.896 V

+12V 11.096 V

VIN5 1.448 V

VIN6 1.320 V

PCI Data

1. PCI Available

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Sorry voor de late respons, ik ben juist terug van vakantie.In de BIOS-instelling kan ik bij Advanced onder Init Display First kiezen tussen PCI Slot ..... [ ]

Onchip VGA ..... [ ]

PCIEx ..... [x]

Zoals je ziet is de PCIEx aangevinkt. Heb het daarjuist nog eens mijn PC aangezet maar het enigste wat er gebeurt is dat de koeling blijft draaien, hij start niet op en ik heb niet de mogelijkheid om de kaart op een andere PC te testen aangezien de andere PC thuis ongeveer 12 jaar oud is en geen waardemeter is. Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.