Ga naar inhoud

Krijg bestanden van pc niet op usb deel 2

Sonny .B

Aanbevolen berichten

best ,

Gisteren had ik hier een nieuwe discussie gestart omdat ik geen bestanden van mijn pc op mijn usb krijg.

Krijg dan altijd de foutmelding "Item bevindt zich niet op computer , controleer de locatie van het item en probeer opnieuw" Dus Volgens windows zouden mijn bestanden zich niet op pc bevinden..?

Nu.. gisteren kwam administrator "Kurt" met een oplossing , windows verkenner openen , extra , schijfopruiming en herstellen van beschadige bestanden ... Nu dit werkt wel , maar telkens ik mijn pc heb afgesloten en terug opstart moet ik heel die procedure terug opnieuw doen... Een bestand op usb kopieren hoort toch niet zo moeilijk te zijn...?

Heeft het iets te maken met Windows7? want met al mijn andere pc's heb ik dit nog nooit voorgehad...

Of iets met gebruikersinstellingen/gemachtigingen...?

Kan iemand me helpen? wordt er echt zot van!

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij eenderd welk bestand.. Of het nu video , muziek , afbeeldingen , textbestanden ... het lukt me niet..

Het lukt me wel als ik schijfcontrole doe , maar van zodra ik mijn pc afsluit dan is het probleem er weer..

Kan toch niet dat ik altijd schijfcontrole moet doen telkens ik mijn pc heb afgesloten..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogelijk worden de gevonden fouten niet hersteld. Maar bij schijfcontrole kan je toch aanklikken om gevonden fouten te repareren. Komt overeen met /f bij chkdsk. En dat hebben we reeds gedaan...

Kan je dit even uitvoeren (opgelet: onderzoeken van alle sectors (chkdsk c: /r) kan meerdere uren duren, maar het is de moeite, dan weet je of er slechte sectoren bij zitten of niet)

- Klik op het startmenu

- Typ het commando cmd

- In het zwarte venster dat je nu krijgt typ je chkdsk c: /f /r

- Er verschijnt nu volgende boodschap "Kan chkdsk niet uitvoeren omdat het volume door een ander proces wordt gebruikt. Wilt u dat dit volume wordt gecontroleerd zodra de computer de volgende keer wordt opgestart (J/N). Druk dan op de letter J.

Bij de volgende herstart van je computer wordt er een grondige controle gedaan en worden de gevonden fouten hersteld.

Tips: (gelieve deze vragen te beantwoorden)

- Op een usb mag je in de root niet te veel bestanden plaatsen. Het is beter om submappen te maken.

- Probeer het bestand in een submap van de usb te steken. Kan je submappen aanmaken op je usb stick??

- Er kan beveiliging op de bestanden zitten of in een instelling in Windows 7.

- Kunnen diezelfde bestanden wél naar een externe harde schijf kopieren? Lukt dat wel?

- Is je usb stick correct geformatteerd (NTFS)?

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik een Submap probeer aan te maken op mijn usb krijg ik ook al de melding dat het item zich niet op computer bevindt..

Een externe harde schijf heb ik niet dus dat weet ik niet.

Formatteren lukt me ook niet , want kan mijn usb stickje niet selecteren , alle opslagmediums komen er op buiten mijn usb.

Beveiligingen van windows 7 ken ik niets van...

Ik ga even een ander USB stickje uit de auto halen , laat het je direct weten..

---------- Post toegevoegd om 16:32 ---------- Vorige post was om 16:18 ----------

Ben juist andere USB gaan halen uit de auto en nu verloopt alles zonder problemen dus ik denk dat mijn ander usb stickje kapot is.. alhoewel ik niet snap dat ik er gisteren na de schijfcontrole 2 films heb kunnen op zetten ... maarja

Bedankt voor al je hulp en alle informatie!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.