Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey,

Er zit een heel verhaal achter maar het komt erop neer dat een maat mijn take ms 32 gb stick naar nfts geformateerd heeft terwijl die vroeger in Fat32 stond. Op zich is dat geen probleem zou je denken maar hij was er zich niet van bewust dat mijn stick schrijfbeveiligd is met het programma "CarryItEasy". Het programma werd er dus afgesmeten door die format en sindsdien is mijn stick permanent beveiligd tegen schrijven. Daarna heb ik hem weer naar fat32 geformateerd en nu werkt hij +- 5 min maar is daarna weer beveiligd tegen schrijven. K zou het appreciëren mocht iemand me rap een oplossing kunnen bieden, heb deze stick vaak nodig.

mvg

Geplaatst:

Dat is wel vreemd.

Als je met de rechtermuisknop op eigenschappen van de usb-stick in de verkenner klik staan daar bij beveiliging ook alle rechten?

Misschien zit er een verborgen partitie in de usb-stick die je misschien kan zien in configuratiescherm / systeembeheer / computerbeheer / opslag / volume

Geplaatst:

Heb ik ook al gechekt, hij zegt echter dat de usb stick 100% vrij is. Het probleem is echter ook dat ik geen volledige format kan uitvoeren aangezien hij na een 5 tal min. beveiligd word ( trouwens raar dat het pas na enige tijd is ) en een volledige format duurt langer dan de tijd waarin het schrijven onbeveiligd is :hmmmm: Is er mss een prog dat zeer snel een volledige format kan doen ? Of is een volledige format niet meer nodig aangezien hij zegt dat hij 100 % vrij is ?

mvg

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.