Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

(onoplosbaar)Bij ubuntu UK heb ik hem gevonden.De enveloppe laat ook het aantal zien.Zorg wel dat je de vakjes goed invult.Wat info;

gmail server=pop.gmail.com

hotmail/Live mail=pop3.Live.com

AOL.popaol.com

Wie zoekt die vindt!

aangepast door carambole
Geplaatst:

Vandaag ligt hij al in panne.Ik zal geen topic meer plaatsen voordat ik zeker ben van de zaak.Vermoeden bestaat dat Gnome 2 het stuk gemaakt heeft.Ik draai dan maar verder zonder een email-melder.Wat een rommeltje.:stupid:

Geplaatst:

Veel ga ik niet meer schrijven.Vandaag heb ik een steunpunt gemaild.Dan weet ik dat alles goed zit.1 mail-melder werkt er.Die van google, met de gmail.Je kan 3 accounts invullen daar,hotmail weigert hij. .Ik had al de melders verwijdert(zal ook niet goed zijn verscheidene melders) en toen is die google gmail melder uit het niets op gang gekomen.

Geplaatst:

Heb je nu problemen bij het gebruik van het programma of niet?

Welk poortnummer werd er vermeld bij het instellen van je mails. Dit zou normaal 995 moeten zijn.

Geplaatst:

Ik had die poort gewist.Ik dacht het automatisch ingevuld zou worden.Dus dat vakje bleef leeg.

Waarom die vraag,zou ik hem nog eens installeren.Bij Ubuntu software wordt gemeld dat het systeem risico 's kan lopen of instabiel is.

Geplaatst:

Ik heb het gedownload van Software download, Over 100000 software downloads - downv.com en geinstalleerd.Slechte kwaliteit wordt gemeld.Negeren en installeren heb ik geklikt.Op het ogenblik reageert hij niet.Versie is 1.2.1 .Bij andere sites moet je Hardy plaatsen of een paar regels intypen in het Terminalvenster.Als beginneling durf ik dat niet.Ubuntu 11.04 maakt zelf zijn systeem schoon.Morgen is Poptrayminus mss volledig stuk.

Alles voor het goede doel.:ciao::ciao:

Geplaatst:

Een gevorderde krijgt het in orde.Omdat hotmail en gmail mss 2 kemphanen zijn ga ik gewoon 1 email-melder plaatsen voor Hotmail.De gmail-melder (enveloppe) van google staat er toch al.Zodoende weet ik dan waar de wind vandaan komt

Geplaatst:

Ik ga opgelost plaatsen omdat het onopgelost is.Poptrayminus gaat mss via de terminal.Nu had ik Biff geinstalleerd,vind ik niet terug.The new messages toolbar van Thunderbird zal ook maar in windows draaien.Als het ooit lukt meld ik het wel.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.