Ga naar inhoud

Hoe herinstalleer in wireless internet op vista na herinstallatie van vista?

ultraking x2

Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs vista geherinstalleerd. Het is een 32bit van medion. Nu werkt mijn draadloos internet echter niet meer. Er kan ook geen netwerken meer gevonden worden. Ik denk dat ik enkele drivers opnieuw zal moeter installeren maar heb geen idee hoe en waar ik ze vind. Ik heb wel enkele schijfjes met de computer meegekregen maar daar lijkt het op het eerste zicht niet op te staan. Ik weet ook niet of ik nog andere drivers en zo moet herinstalleren want alles lijk voor de rest goed te werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

het ART-nr = 10010254

model: PC MT 8

type: MED MT 461

En er stond ook ergens: MD 8822

En ik vind geen recovery station, waarschijnlijk heb ik die per ongeluk verwijdert ofzo, heb hier geen ervaring mee.

Is het dan de bedoeling dat ik met die gegevens op de medion website de drivers download en dan op een usb stick overzet en installeer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op welke manier gebeurde de herinstallatie ?...kan je dat even beschrijven ?...

Wanneer je onderaan links op start klikt en je klikt dan op computer opent zich een scherm zoals op de afbeelding hieronder...vind je daar geen RECOVER (D:) terug ?...

Afbeelding is afkomstig van een Medion met Vista.

post-20447-1417704517,8633_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel enkele schijfjes met de computer meegekregen maar daar lijkt het op het eerste zicht niet op te staan. Ik weet ook niet of ik nog andere drivers en zo moet herinstalleren want alles lijk voor de rest goed te werken.

Als je antwoord kan geven op de vraag van Asus over hoe je de herinstallatie gedaan hebt, dan weten we normaal gezien of je recovery nog aanwezig is of niet.

Welke cd's heb je meegekregen zoals je vermeld in bericht 1?

Is er ook eentje van je moederbord en videokaart bij?

Via deze link kan je de driver downloaden voor je wifi.

Maar als de drivers voor moederbord, enz... niet geïnstalleerd zijn dient dit ook te gebeuren, en die van het moederbord als eerste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal het beter uitleggen:

Ik heb de pc van mijn grootvader gekregen, omdat hij nu een windows7 heeft gekocht. Hij had geexperimenteerd met meerdere besturingssystemen en partities. Er stonden 3 linuxen op en 1 keer vista. Ik gebruik alleen vista en door die meerdere partities had ik veel minder schijfruimte in vista dus heb ik in schijfbeheer de linux partities verwijdert zodat ik nu een partitie heb met vista en een 2de partitie als extra plaats. Ik had alles geformatteerd zodat windows overal aan kon. Totnutoe nog geen problemen maar als ik de pc heropstartte bleef hij vasthangen op een msDOS scherm en was er een of andere error in verband met het programma dat ervoor zorgde dat je kon kiezen tussen de OS'en. Ik herinner me niet meer presies welke error. Ik heb toen opgezocht hoe ik die kon oplossen en ze raadde me aan windows te herinstalleren, dus ik steek het windows vista schijfje in de pc, volg alle instructies en na een uur is allen klaar en werkt alles goed behalve ik geen draadloze netwerken kan gebruiken.

Als ik bij 'computer' ga kijken zie ik dus nu alleen de twee partities die ik had gemaakt maar geen recovery.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.