Ga naar inhoud

Hoe herinstalleer in wireless internet op vista na herinstallatie van vista?

ultraking x2

Aanbevolen berichten

• Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ik krijg wel een .exe en als ik die uitvoer vraagt het mij te 'extracten' dus ik doe dat op het bureaublad, en dan krijg ik weer die twee folders met elk die 3 bestandjes in en er is niets verandert met mijn draadloos internet.

En inderdaad op een van de cd's heb ik net hetzelfde gevonden als dit maar ook hiermee werkt het niet. Moet ik die 3 bestanden ergens in een of andere map plaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is de bovenkant: ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

en hier naar onderen gescrolled: ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

Ik zie geen uitroeptekens

Als ik in aparaatbeheer bij netwerkadapters de eigenschappen open en ik open het tabblad 'stuurprogramma' en ik kies stuurprogramma bijwerken, en ik laat de computer automatisch naar stuurprogramma's zoeken zegt het dat de software up-to-date is. Waarom kan ik dan nog steeds geen verbinding met een netwerk maken?

aangepast door ultraking x2
Link naar reactie
Delen op andere sites

post-24526-1417704517,993_thumb.png

In je apparaatbeheer zie je bij de rode pijl 820.11 bg WLAN staan. De gele markering wil zeggen dat het apparaat de benodigde driver mist.

Rechtklik op 820.11 bg WLAN en kies Stuurprogramma's bijwerken. In het volgende venster wat verschijnt kies je Op mijn computer naar stuurprogramma's zoeken en volgend scherm verschijnt

post-24526-1417704518,4589_thumb.png

Met de knop Bladeren navigeer je naar de plaats waar de uitgepakte drivers van Medion zich bevinden, meestal is dit C:\Medion en klik dan op OK

Klik dan op Volgende en als je de goede driver hebt wordt deze geinstalleerd, misschien is een herstart noodzakelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke, de driver is in nu orde, maar hij vind geen draadloze netwerken. Kan het probleem zijn dat er vrij veel metaal is op de plaats van de computer, die staat op zolder en er zijn daar 4 of 5 metalen kasten op +- 2 meter afstand. Het kan niet dat de pc te ver van de router is, het is hoogstens 15 meter. Hij detecteerd ook niet de netwerken van de buren, wat de windows 7, die 2 verdiepen lager staat wel doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de pc verplaatst naar de bureau waar de router staat, hij had perfect, probleemloos internet. Dan verplaats ik hem +- 10 meter verder, de trap op richter de zolder, en nu zijn er nog maar 3 van de 5 blokjes aan signaalsterkte. Daarna verplaats ik hem nog 2 meter verder en hij staar nu net voor de zolderdeur, nog 2/5 blokjes. Op de zolder zelf kan hij niet eens maar met internet verbonden worden! Is er een manier om de signaalsterkte van mijn bbox2-c84e te versterken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.