Ga naar inhoud

Hoe herinstalleer in wireless internet op vista na herinstallatie van vista?

ultraking x2

Aanbevolen berichten

Ik heb de pc verplaatst naar de bureau waar de router staat, hij had perfect, probleemloos internet. Dan verplaats ik hem +- 10 meter verder, de trap op richter de zolder, en nu zijn er nog maar 3 van de 5 blokjes aan signaalsterkte. Daarna verplaats ik hem nog 2 meter verder en hij staar nu net voor de zolderdeur, nog 2/5 blokjes. Op de zolder zelf kan hij niet eens maar met internet verbonden worden! Is er een manier om de signaalsterkte van mijn bbox2-c84e te versterken?

Er is nog een alternatief dat misschien voor een desktop nog beter is, namelijk via het electriciteits net.

In twee woorden het netwerksignaal wordt via twee adapters (één aan je BBOX en één aan je PC) via de electriciteits bekabeling gevoerd. Dus adapters in het stopcontact, kabeltje naar resp router en pc en klaar. Enige voorwaarde de beide stopcontacten moeten op dezelfde electriciteitsmeter staan.

Snel en stabiel. Je kan als je dat wil nog altijd een wireless toestel op zolder zetten en dat aansluiten op de adapter.

Je vindt informatie over het principe op deze link

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.