Ga naar inhoud

NGINX (2)


Aanbevolen berichten

Op OK drukken kan geen probleem opgeleverd hebben. Heb je het zip-bestand van HostsXpert eerst via unzip als hostsxpert.exe op je bureaublad gezet ? En dan het exe-bestand laten werken vóór dit gebeurd is ?

Tussen al je mappen die je in vorige berichten hebt geprojecteerd zit niet het HOSTS-bestand uit bericht 20. Probeer anders eens met de zoekfunctie en zoekterm HOSTS uit te zoekn of deze map op een andere locatie op je PC te vinden is ?

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Kijk eens op welke datum het bestand dat je nu in hosts.old hebt gewijzigd is aangemaakt en wat de grootte ervan is ?

In de vorige foutmelding stond dat er een HOSTS bestand aanwezig was dat alleen-lezen was. Is dat bij dit hosts.old-bestand ook het geval ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.