Ga naar inhoud

wachtwoord van msn+hotamail

NADJE

Aanbevolen berichten

ik was aan het werken op de laptop van een vriend maar ken zijn wachtwoord vanbuiten, hij wou dus das ik zijn instellingen kwam wijzigen das hij dus ni altijd opnieuw zijn email adres en wachtwoord moest openen voor zijn msn en hotmail maar ook voor facebook dus was ik mee bezig wou zijn msn account koppelen aan facebook zodat hij meer mensen had om mee te chatten maar plots kreeg ik de melding dat zijn paswoord niet juist was hoewel die dus ni veranderd heb maar goed heb ik toch de procedure wachtwoord vergeten gevolgd het probleem is dat hij zijn geheime vraag niet meer weet en ik weet niet hoe ik dat kan omzeilen...plus het feit das nu ook facebook zegt dat zijn paswoord verkeerd is wat ik dus wel hééél raar vind...

WEET IEMAND RAAD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, als de paswoorden niet herkend worden lukt het inderdaad niet...bizar eigenlijk dat mensen bewust een beveiligingsvraag gebruiken en zich dan nog vastrijden als ze deze zelf gekozen vraag moeten beantwoorden, niet ?...:hmmmm:

Heb je rekening gehouden met het verschil tussen kleine / GROTE letters en het verschil tussen O, 0 en o ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.