Ga naar inhoud

Java kan niet verwijdert worden: 'toepassing niet gevonden!'

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

Een aantal weken geleden wou ik de nieuwste versie van java downloaden. Ik weet niet hoe het kwam, maar dan werd er weergegeven dat ik deze versie al had en dat was niet zo is, dan krijg ik de keuze om deze versie zogezegd dus te reinstalleren wat niet lukt. Handmatig verwijderen gaat ook niet, eveneens met programma's zoals javare, ccleaner,... Ga ik naar het configuratiescherm is het java-logo wit en kan ik het daar ook niet verwijderen. Druk ik op het 'logo', staat er 'toepassing is niet gevonden'! Als iemand mij door een tip ofzoiets kan helpen, gelieve mij dit dan te laten weten.

Mvg

Geplaatst:

wel, dat zou misschien kunnen werken (heb dit nog nooit toegepast) maar het probleem is dat ik geen herstelpunt kan nemen dan ouder dan een maand geleden, want het is al een tijdje geleden.

Geplaatst:

° maak eerst een herstelpunt aan, hier (klik er op) vind je terug hoe je dat uitvoert.

° maak dan een back-up van je register, de handleiding vind je hier (klik er op).

° ga naar de map downloads en verwijder alle gedownloade versies van Java.

° download nu hier (klik er op) Java, kies de juiste versie (32 of 64-bit)...enkel downloaden, dus nog niet installeren.

° laat in je volgend bericht hier weten of : het maken van het herstelpunt + register backup is gelukt én of het downloaden van Java is gelukt...je kan de nieuw gedownloade versie in je downloadmap terug vinden, dit zou dan ook de enige aanwezige Java-versie mogen zijn.

Dus : enkel deze stappen uitvoeren, Java nog niet installeren.

Geplaatst:

- Het herstelpunt is aangemaakt, maar dat begrijp ik niet zo goed? hij maakt gewoon een herstelpunt aan van een kleine beschrijving? Maar het is wel gelukt :s hierover meer uitleg graag.

-de back-up is ook gelukt.

-Java is ook gedownload, maar niet geinstalleerd.

Geplaatst:
- Het herstelpunt is aangemaakt, maar dat begrijp ik niet zo goed? hij maakt gewoon een herstelpunt aan van een kleine beschrijving? Maar het is wel gelukt :s hierover meer uitleg graag.

Ik begrijp eerlijk gezegd je vraag niet ?...herstelpunt van een kleine beschrijving ?...

de back-up is ook gelukt.

Hier bedoel je de backup van het register ?..

Java is ook gedownload, maar niet geinstalleerd.

Heb je de eerder gedownloade versies uit je map downloads verwijderd ?...

Geplaatst:

-Wel, ik kan een herstelpunt aanmaken maar ze vragen me dan om een herstelpunt aan te maken adhv een beschrijving, deze vermelding geven ze: "geef een beschrijving op die u help bij het indentificeren van het herstelpunt. De datum en tijd worden automatisch toegevoegd" Dus ik moet dan een korte beschrijving geven (ik heb gewoon het probleem beschreven) daarna druk ik op maken.

En inderdaad, ik bedoelde dus een back-up van het register en alle overige versies van Java zijn verwijdert.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.