Ga naar inhoud

Probleem met Verschillende hardware


porphyrion711

Aanbevolen berichten

Hoi,

Sinds een paar weken is mijn Harde schijf gecrasht. ik had geen backup , want alles van (dacht ik zoeven) belangrijke (foto's ED) stond op een Externe.

Dus ik heb gauw terug windows geinstalleerd, heb hier schijven genoeg.

Ik heb windows XP pro, SP3

Maar mijn probleem is het volgende:

-Ik weet niet welk type moederbord ik heb, weten wel, maar de drivers vinden is wart anders...

-Mijn ethernet controller kan ik niet vinden, Mijn Multimediacontroller kan ik niet vinden, Mijn VGA controller ook niet, Mijn RAID(wat is dit juist) vind die ook niet.

Ik heb moemnteel wel een PCI Multimediacontroller erin gestoken , kwestie dat ik mueizek.

nog een probleem is : Ik heb een 22 INCH CRT scherm van APPLE , aan de zijkant zitten er 4 USB's , en vanachter een USB-Kabel , als ik die in de PC steek kan die het apparaat niet herkennen ... kennelijk geen Plug en Play dus... Hoe kan ik dit verhelpen?

Last but not least: Ik heb op mijn MOBO een PCI-E slot, steek ik hier een PCI-E Graphic kaart in , krijg ik geen melding dat hij iets vind daarop...

De kaart werkt, die komt uit een andere PC die het heeft begeven...(CPU opgesmoord)

Dit staat op Mijn MOBO , tussen de laatste 2 PCI sloten : 15-p44-011131, V.1.C

Hopelijk kunnen jullie mij helpen met mijn vragen , Alvast dank

Jens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje moet plakken in je antwoord.

Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://speccy.piriform.com/results/wLqVmAnVYdkWwvOPJvWzGnn

Ik hadreeds Speccy op mijn PC staan , Maar hiermee zie je niet wat er mis is .

Hij laat zien dat ik mijn PCI geluidskaart gebruik, ik denk wel dat je kunt zien dat mijn VGA controller niet geinstallerd is , id eik gebruik , die staat op 1 HZ ....Ik had gisteren ook geprobeerd van een snapshot te nemen , maar ik weet niet hoe ik dat juist moet publiceren dan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download de volgende driver packs

Driverpack Graka

Driverpack Sound

Driverpack Lan

Sla de bestanden op, pak de bestanden uit en brand de uitgepakte mappen op een cd als een data cd.

Leg de cd in je cd/dvd drive.

Ga naar Start > Uitvoeren en typ in het uitvoervenster devmgmt.msc en druk op enter waarna apparaatbeheer opent.

post-24526-1417704524,8462_thumb.pngGa naar Beeldschermadapters en rechtsklik op je grafische adapter en kies Stuurprogramma bijwerken

De wizard Updates voor hardware word gestart.

post-24526-1417704524,9508_thumb.pngEr word gevraagd of de wizard verbinding met het internet mag maken, vink Nee, nu niet aan en druk op Volgende

post-24526-1417704524,9867_thumb.pngDe software automatisch installeren (aanbevolen) staat standaard aangevinkt en klik op Volgende.

De wizard gaat nu op de cd zoeken voor een geschikte driver voor je grafische kaart en zal deze installeren.

Herhaal bovenstaande stappen voor je Multimedia Controller en Ethernet Controller.

Ik vermoed dat je geen gebruik maakt van RAID, meer info over RAID vind je (Klik)hier

Als je geen gebruik maakt van RAID kun je deze optie uitschakelen in je BIOS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.