Ga naar inhoud

Mijn pc loopt steeds vast helpp!!

jihane11

Aanbevolen berichten

Ik zie sporen van 2 virusscanners: Kaspersky en een oude versie van AVG (versie 8)

Ik zie ook dat je geprobeerd hebt om AVG te verwijderen.

Toch lijkt het mij dat je AVG als actieve virusscanner gebruikt.

Kan je dit even toelichten zodat we weten wat we eventueel mogen verwijderen met hijackthis.

Over de blue screens valt helaas weinig te zeggen.

Het zijn verschillende foutmeldingen en het gaat om verschillende bestanden die als oorzaak worden opgegeven.

Er is geen enkele aanwijzing in de ene of de andere richting om een oplossing te zoeken.

Voorlopig laten we dit dus rusten maar telkens je een blue screen hebt, mag je de informatie posten.

Misschien komt er na verloop van tijd wel iets boven drijven waar we wat aan hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ja dat klopt me computer gaf opeens aan dat avg niet meer werkt dus heb die geprobeert te verwijderen maar het lukte steeds niet dus heb ik die aderen gedownload en toen lukte het wel!

ik weet echt niet wat er aan de hand is en als ik hem wil op starte dan moet ik echt 8 a 9 keer uit aan doen en dan pas tart hij windows op! in die 8 a 9 keer constant blauw scherm of vast lopen

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.