Ga naar inhoud

beeldscherm

fritzthefox

Aanbevolen berichten

toen ik mijn p.c opstartte was zowel op mijn e-mail als op google het beeld van mijn scherm bijna voor de helft naar rechts opgeschoven (dit is nu nog altijd zo ) zodoende kan ik maar de helft van mijn sites zien

zo ook bij jullie site

ik ben echt maar een leek op computergebied en zal een duidelijke uitleg nodig hebben om dit te kunnen verhelpen

HELP HELP HELP

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan de uitleg niet zien daar ik maar de helft van de blz zie en dus niet alles kan lezen,en wat is een printscreen??

zoals reeds vermeld,ik ben 55 jaar en helemaal niet opgegroeid met een computer,dus ik ben echt een leek

ik moet morgen vroeg om 3h30' opstaan om te gaan werken en zal dus weldra mijn bed moeten opzoeken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Open je Mozilla Firefox en zet je cursor in het verkleinde venster ter hoogte van het kruisje dat ik gemarkeerd heb op de afbeelding hier onder...afbeelding is van Internet Explorer maar werkwijze is identiek.

post-20447-1417704525,4711_thumb.jpg

Nu klik je met je rechter muisknop en je selecteert dan 'formaat wijzigen'.

De cursor verandert nu van uitzicht.

Je neemt nu telkens één zijde van het venster 'vast' (met de gewijzigde cursor) en sleept het venster tot op de maximale grootte.

Voor elke wijziging van de grootte (naar links, rechts, boven...) klik je opnieuw bovenaan en selecteer je opnieuw 'formaat wijzigen', tot dat je terug op normale venstergrootte zit.

Als je ganse scherm gevuld is met Mozilla Firefox, sluit je het scherm af.

Wanneer je nu Mozilla Firefox opnieuw opent moet het scherm meteen maximaal openen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.