Ga naar inhoud

pc loopt altijd vast!!

TonyKe1988

Aanbevolen berichten

hallo ik heb een serieus probleem met mijn pc als ik heb de eerste keer opstart komt hij niet verder dan de bios als ik heb opnieuw opstart dan start hij normaal op maar hij ziet mijn netwerk kaart dan niet meer(wireless) ookal installeer ik de drivers dan nog zegt hij dat de kaart niet gevonden is en heel soms komt hij er te staan in apparaatbeheer met een geel bolletje erbij als ik de drivers op dat moment instaleer dan doet hij het wel tot een volgende herstart ook blokkeert de hele pc nadat ik de kaart heb geinstaleerd na een minuut of 2 doet hij niks meer dan moet ik heb opnieuw opstarten waar i kterug opnieuw ben met de start van het probleem

weet iemand aan wat dit ligt of kan iemand helpen?

PS: het is deze pc waar ik dit probleem mee post dus kan even duren voor ik terug reaag door dit robleem dus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje moet plakken in je antwoord.

Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat had ik ervoor al geprobeerd kreeg nog altijd hetzelfde nu heb ik hem ook eens eruit gehaald en afgestoft maar zoals ik al zij het komt niet altijd voor enkel na een reboot hij doet et nu goed dus kan niks testen vooral leer het probleem er weer is dus kan het ook zijn dat de kaart gewoon defect is en drm het zomaar soms doet en soms niet meer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.