Ga naar inhoud

IE 8 openen met gebruikers account met beperkte rechten (XP)

pieter-lorre

Aanbevolen berichten

• Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Er begint me iets te dagen geloof ik...

Het telenet modem geeft maar een beperkt aantal adressen af. Met andere woorden vanaf het moment dat de adressen op zijn krijgt de volgende aanvraag via DHCP geen geldig adres meer.

Zijn er nog toestellen aangesloten (Digitale TV, andere PC's (Laptops, smartphones ?).

Logt u soms met verschillende accounts aan op uw PC om dan van gebruiker te kunnen wisselen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben uw probleem bekeken en zijn tot de conclusie gekomen dat u geen netwerkverbinding heeft (draadloos) in de beperkte modus. Uw draadloze adapter (D-Link) heeft een extra "service" nodig die moet worden gestart om de verbinding tot stand te krijgen. Deze service wordt niet gestart in deze modus waardoor u geen netwerkverbinding krijgt.

Mogelijk is dit een beperking van de D-Link software, wat u kunt proberen is om WZC in te schakelen bij deze account.

WZC is de Microsoft variant van de D-Link software die benodigd is om een draadloze netwerkverbinding tot stand te krijgen.

Op Hoe kan ik configuratie van draadloze services uitschakelt en de Windows XP Wireless Zero Configuration-services inschakelen staat beschreven hoe u de Wireless Zero Configuration kunt inschakelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.