Ga naar inhoud

Geen iconen en startbalk.

ChrisVDD

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met mij win xp pro. Ik kon niet meer opstarten en heb de recovery methode geprobeerd met de originele win xp cd maar op een moment stopt het proces wanneer bijna alles bijna rond is. Ik blijf hangen op " even geduld" maar hier ben ik verplicht te stoppen. Wanneer ik de pc heropstart krijg ik enkel mijn bureaublad achtergrond en een melding dat ik windows moet activeren voor ik kan inloggen, alleen wanneer ik op ja klik gebeurt er niks meer. Hoe los ik dit op ? Ctrl alt del werkt niet en taakbalk is niet te zien noch mijn iconen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geraak je nog in veilige modus (veel keren op F8 drukken nog voordat de groene balkjes bewegen bij het opstarten)? Daar kan je proberen om een hijackthis logje te posten.

Procedure wordt gegeven als ik weet of je nog in veilige modus geraakt.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijdens herstel moet ik de productcode invullen die ook lukt. Als ik Windows start moet ik eerst ctrl alt del drukken om vervolgens mijn paswoord in te vullen die ook lukt. Daarna vraagt Windows om te activeren maar ik kan niets meer invullen. Ik heb dan alleen nog mijn bureaublad zonder taakbalk en zonder de iconen. De cd is de originele Xp pro met de daarbijhorende produktcode die trouwens ook aan de onderkant van de pc hangt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 maanden later...

Hoi ChrisVDD

Is je probleem inmiddels opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.