Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Geacht forum, ik werk met email via Microsoft Office Outlook en Het Net. Iemand heeft een verwijzing naar een tweede e-mailadres "Gmail" gemaakt, dit was eigenlijk bedoeld om mijn Samsung Galaxy S2 te kunnen updaten.

Ik heb nu een een goed werkend programma (PC Studio) van Samsung gedownload om een Back-up te maken en mobiele telefoongegevens te herstellen. Ik heb Gmail eigenlijk niet meer nodig, maar nu komen helaas de meeste e-mailberichten via Gmail binnen, hoe moet ik deze verwijzing naar Gmail in Microsoft OfficeOutlook uitschakelen? :sad

Geplaatst: (aangepast)

Welke versie van Outlook heb je? Bij Outlook 2007 of 2010 vindt je je gmail account aan de linkerkant. Rechtsklik op je gmailadres aan de linkerkant en kies Eigenschappen van account... Daarna klik je op Accountinstellingen/Accountsinstellingen. Dan ga je op je gmail email adres staan en klik je aan de rechterkant boven op de knop Verwijderen

post-484-1417704531,7556_thumb.png.

aangepast door Kurtt
Geplaatst:

Ik heb vanmorgen via KPN/Het Net, en in Mijn producten de parameter Autoforward aangeklikt aan naam@gmail.com en Copy forward Disabled.

Dus nu komen de email berichten alleen via Gmail binnen.

Nu wil ik graag even weten of het mogelijk is om de Contactpersonen van MS Outlook naar een Gmail bestand te exporteren, of eventueel op een andere mannier, zodat ik daarna via synchroniseren in mijn Samsung Galxy S2 deze Contactpersonen in mijn GSM kan importeren? :dontknow:

Geplaatst:

Beste ProMind, bedankt. Het werkte perfect. :D

Verders is het ook een geweldige verbetering om draadloos te synchroniseren met Gmail, het programma Kies van Samsung werkte na een een paar weken niet meer, en ben je toch even bezorgd.

Maar nu werkt de draadloze Android synchronisatie van Gmail/Google en mijn Samsung Galaxy S2 perfect.

:dong: Alleen lukt het mij niet om de Agenda vanuit mijn telefoon naar mijn PC over te brengen (te synchroniseren)

Geplaatst:

Ik gebruik een tussenstap. Op mijn PC staat mijn agenda in Thunderbird, op het web in Google Calendar. Ik synchroniseer mijn PC met Google calendar en die op zijn beurt met mijn telefoon.

In uw geval kunt u mss uw Outlook agenda synchroniseren met Google Calendar.

U vindt een mogelijke oplossing daarvoor hier (klikken).

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.