Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste Promind, bedankt voor je reactie. Ik heb al mijn afspraken alleen in mijn Samsung Galaxy S2 agenda staan, de agenda van MS Outlook en de agenda van Gmail zijn nog leeg.

Momenteel worden automatisch (draadloos) onderling mijn contactpersonen en Gmail gesynchroniseerd, en hoop ik dat het ook mogelijk is om mijn Agenda's draadloos te synchroniseren.

In de oplossing staat "Nadat u het installatiebestand van deze link tussen Outlook en Google Calendar hebt gedownload" ik heb deze download uitgevoerd, maar ik weet verders niet hoe ik de gegevens van GSM in de computer kan krijgen. :dong:

Geplaatst: (aangepast)

De applicatie die ik u al doorgaf installeerd u op uw laptop (neem ik aan, ik heb zelf geen outlook). Als u dan uw google calendar op uw laptop opent kan u overzetten naar uw outlook calendar. Vraag is of u dat wil doen, voor zover ik kan lezen moet u het afspraak per afspraak doen, maar dat weet ik niet zeker.

Op de volgende link (klikken), vindt u een programma dat uw Google Calendar synchroniseert met uw telefoon. Op die manier kan u uw Google gegevens aanvullen en van daaruit naar outlook gaan.

Ikzelf gebruik Thunderbird op mijn laptop, die ik synchroniseer met Google, die op zijn beurt synchroniseert met mijn Nokia telefoon.

aangepast door ProMind
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.