Ga naar inhoud

Kleine taakbalkknoppen

Lisa_

Aanbevolen berichten

Dit is voor Windows 7, maar ik denk dat dit in Vista ongeveer hetzelfde is:

- Rechtsklik op de startknop en kies Eigenschappen

- Ga naar het tabje Taakbalk en doe het vinkje weg bij "Kleine pictogrammen gebruiken"

- Bij "Taakbalkknoppen" kies je voor "Nooit combineren" (nu staat er waarschijnlijk "combineren, labels verbergen").

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn inderdaad verschillen tussen Windows Vista en Windows 7 om die aanpassing uit te voeren.

Hieronder vind je een afbeelding...klik eerst met je rechter muisknop in de taakbalk ter hoogte van de rode ster : er opent zich een menu, indien er daar een vinkje staat voor taakbalk vergrendelen haal je dat weg door er op te klikken...de taakbalk is nu ontgrendeld.

Zolang de taakbalk vergrendeld is kan je de aanpassingen niet uitvoeren.

Nu klik je met rechts ter hoogte van de gele ster...het menu uit onderstaande afbeelding verschijnt en nu kan je bij beeld kiezen tussen kleine en grote pictogrammen.

Indien je taakbalk vergrendeld was, kan je die nu opnieuw vergrendelen door terug in de taakbalk te klikken ter hoogte van de rode ster en te kiezen voor taakbalk vergrendelen.

post-20447-1417704532,9779_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Asus,

bedankt voor je antwoord maar dit heeft ook 't probleem niet kunnen oplossen.

Ondertussen heb ik 't zelf al gevonden:

Ik heb de sleutel MinWidth verwijderd in regedit, daarna de pc eens opnieuw opgestart en toen was alles weer ok!

Ik denk dat het probleem trouwens te maken heeft gehad met het programma 'StarDock' dat ik ooit eens heb geïnstalleerd, maar daarna weer heb verwijderd. Waarschijnlijk is die sleutel gewoon blijven steken.

Toch bedankt voor jullie antwoorden! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.