Ga naar inhoud

Netwerk valt soms uit en kan daarna niet meer verbinden!

Thedarkness

Aanbevolen berichten

Hallo,

Met dit probleem kamp ik al een hele tijd, maar nooit eerder heb ik er mij echte vragen over gesteld. Het gebeurt veel dat op mijn computer ons netwerk uitvalt, of eerst traag loopt, daarna uitvalt, en daarna kunnen we niet meer verbinden met ons netwerk.

Vaak als dit gebeurt ,zoals ik al zei, loopt het netwerk heel traag of heeft het een zwakke verbinding en daarna valt het uit. (een half uur later tijdens internetten) Wanneer je het netwerk dan probeert herop te starten geeft hij soms de foutmelding: "Het maken van een draadloze verbinding is mislukt omdat er geen reactie van het draadloos toegangspunt of draadloze router is ontvangen!" Dus eerst dachten wij dat het aan onze router lag maar daar is ook al een paar keer naar gekeken, paar keer gereresset, daarna zijn de problemen weer even weg maar na een dag of 3,4 zijn ze weer terug! Soms geeft hij ook de foutmelding dat er iets aan de hand is met de netwerkadapter van ons, maar daar weten we geen raad mee, maar deze foutmelding komt maar soms voor. ;s

Volgens mij ligt het aan onze computer want wanneer ik met mijn vader zijn laptop op het internet zit heb ik al deze problemen niet, eveneens niet met mijn playstation en Ipod touch.

Weet iemand waaraan het probleem zou kunnen liggen?

Alvast bedankt,

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.