Ga naar inhoud

Een "dagboek" maken in Word 2000

mouche13

Aanbevolen berichten

Ik vraag mij af of het mogelijk is om in Word een "dagboek" te maken.

Ik zoek eigenlijk de een combinatie tussen het gemak van een excell bestand en de verschillende bladen onderaan en het schrijf confort van een Word bestand.

Je kan het eventueel ook vergelijken met een adressenboekje, waar je gemakkelijk tussen de letters van het alfabet kan kiezen.

Hopelijk is dit wat duidelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Mouche13,

Velen onder ons hebben Word 2003 of 2007 of 2010 maar er zijn weinige of geen die Word 2000 hebben.

Ik zou als ik u was overschakelen naar office 2010 en dan de vraag stellen want wat je in 2010 kan wilt daarom niet zeggen dat het ook in Word 2000 kan want het is ondertussen heel veel verandert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat office 200 al "super" oud is, maar het zou voor mijn werk zijn. En op dit moment weet ik niet wanneer er een update gepland is :-).

Maar als het niet mogelijk blijkt in Word 200 heb ik misschien een goed argument om een update te vragen

en dan zal ik dan nog eens de vraag posten.

groetjes en bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 maanden later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.