Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb op vakantie foto's gemaakt die nu op mijn sd-kaartje staan. Nu lukt het niet om deze te lezen op de computer, met geen enkel programma tot nu toe. Niet als ik de sd direct in de laptop doe, en niet met een kabel vanaf de camera. Er staat altijd "deze map is leeg" terwijl de fotos op de camera gewoon te zien zijn en ook bij eigenschappen staat dat er 320 fotos op staan.

Wie kan mij helpen?

Sander

Geplaatst:

Ziet u de SD drive in de file explorer of bij "computer" ?

In de meeste gevallen heb je één of meerdere submappen, u kijkt toch niet in een verkeerde map.

Kunt u mij eventueel merk en type van de camera doorgeven?

Geplaatst:

Ja de map is gewoon te zien als G-schijf als verwisselbare schijf of als SDkaart.

Daarvan zegt hij bij eigenschappen ook dat er 896MB op staat (+- 300 fotos) maar de fotos zijn vervolgens niet te zien. De camera is een Olympus T-100, veel gedoe al mee gehad :P

Geplaatst:

Als ik de map verwisselbare schijf (G:) open dan staat er "deze map is leeg". Normaal krijg je inderdaad DCIM te zien en daarin OLYMPUS en dan de fotos. Maar ik krijg de map DCIM al niet te zien, en dus ook niet te openen.

Geplaatst:

Welke windows gebruik je?

Kan je een screen (schermafbeelding) maken van je verkenner, waar je in het linkervenster reeds op je camera geklikt hebt.

Heb je soms de lock omgezet aan je kaartje, kijk dat ook eens na.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.