Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoe krijg ik dat voor mekaar? Ik doe niets anders dan t programma op starten.

Ik start pc op met CD en kan dan kiezen, verder gaan met Windows of de memtest doen.

En de memtest bestaat uit 2 delen zag ik, pc werkt eerst deel 1 af en dan deel 2, allemaal automatisch, en na de test start pc verder op en in de taakbalk zie ik dan dat er geen problemen zijn. Meer kan ik er niet van maken.

En ja, khad ook ergens gelezen dat t uren zou duren, ma ja, bij mij schijnbaar niet. Vond t zelf ook al raar da'k zo snel was.

---------- Post toegevoegd om 12:29 ---------- Vorige post was om 12:22 ----------

Ik had ook naar de fabrikant gebeld, ook ivm die grafische kaart, en zij stelden voor om pc terug te zetten naar fabrieksinstellingen.

Maar dan vrees ik dat ik alle programma's opnieuw moet installeren en dat zie ik zo dadelijk nog niet zitten.

Geplaatst:

Ik heb Speccy gedownload en zo kon ik deze temperaturen zien.

Wat me vooral opviel is de CPU temperatuur. Deze stond bepaald moment op 65° en dat was nadat ik PC veel liet werken. Ik weet niet als dat normaal is.

CPU Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2.40GHz 52 °C

Kentsfield 65nm Technology

RAM 3,00 GB Single-Channel DDR2 @ 333MHz (5-4-4-14)

Motherboard

Packard Bell BV APL00 (Socket 775) 40 °C

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.