Ga naar inhoud

videokaart


Bets

Aanbevolen berichten

na pc crach heb ik mijn laptop weer op orde, maar ik krijg devideokaart niet goed werkend.

Ik heb eeb filmpje erop staan die werkt prima, maar kan geen game's spelen.

Ik heb een Samsung NP R730, heb alles van de site al gedaan, is onduidelijk, heb voor deze een acer gehad die is duidelijker met driver update's ik weet het niet meer, ben een spelletjes freak dus ....

HELPPPPP :dong:

Groet Bets

Link naar reactie
Delen op andere sites

?? knippen ja weet wel hoe dat moet maar hoe verder ?? zit in app. beheer met een icoontje !!

Mischien niet goed opgelet ofzo ikke.

Zou je het nog eens willen uitleggen, ben al de hele nacht op..

En gamen kan niet dat heb ik uitgetest.

Groet Bets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na het knippen sla je het knipsel op...standaard heeft het de naam knipsel, maar je kan de naam ook wijzigen...net als de bestandsindeling (JPEG)...na het opslaan bevindt het knipsel zich in Bibliotheken --> afbeeldingen.

Waar en welk icoontje heb je in apparaatbeheer ?...

Aanvulling :

Graag ook vermelding van het volledige type van je laptop...er zijn zomaar liefst 9 verschillende types NP-R730 bij Samsung...er ontbreken nog 2 letters en 2 cijfers...kijk eens op de onderzijde van het toestel ?...

aangepast door Asus
aanvulling vraag naar type-aanduiding
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.