Ga naar inhoud

Downloaden MP3-bestanden lukt niet (2)


deejay117

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

PC Helpforum moderator bericht:

Je kan op de website vermeld in bericht 1 liedjes downloaden, ze heten daar previews, maar zijn volledige nummers? Rechtsklik op download knop en opslaan als kiezen. Het bestand heet dan wel steeds "preview" maar blijken volledige liedjes te zijn?

Ik twijfel eraan of dit legaal is. Als dit illegale mp3 bestanden zijn, gaat deze vraag ZONDER PARDON op slot. Anderzijds staat bij de copyright-regels van mp3skull dat de bestanden niet op hun server bewaard worden. (http://mp3skull.com/copyright.html)

Een twijfelgeval dus. Voorlopig blijft dit topic dan toch maar open, maar het is op het randje van onze forumregels!

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik op het liedje. Daarna RECHTSklikt u op de groene knop Downloaden en kiest u voor "Doel opslaan als". Een bestand "preview" wordt gedownload. Dubbelklik erop. Het liedje wordt dus niet onder die naam bewaard, maar wel steeds onder een naam preview. Je kan naam wijzigen zodat je geen dubbels hebt.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Internet Explorer

Asus beoogt als u dus met Internet Explorer werkt dat u het downloaden eens met een diverse browser moet trachten, paradigmatisch evenals Firefox of Google Chrome ( zie bericht #2 ).

Link naar reactie
Delen op andere sites

met firefox lukt het

Dan is de oorzaak van de problemen in Internet Explorer te zoeken...

Schoon eerst je pc grondig op met Ccleaner :

Download CCleaner. (klik er op)

Let op bij de installatie : indien Google Chrome wordt aangeboden dien je bij die vraag beide vinkjes weg te halen.

Sluit alle programma's en openstaande browservensters.

Installeer het programma en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Bevestigen met JA of OK.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner af en start je pc opnieuw op.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, lees dan deze handleiding. (klik er op)

Als dit het probleem in Internet Explorer niet heeft opgelost, dan breng je Internet Explorer terug naar zijn basisinstellingen.

Klik op 'extra' --> 'internetopties' en ga dan naar tabblad 'geavanceerd'.

Klik onderaan op de knop 'opnieuw instellen', klik nogmaals op 'opnieuw instellen'.

Nadien klik je op 'toepassen' en dan op 'ok'.

Nu herstart je je Internet Explorer.

Hieronder een foto ter verduidelijking.

post-20447-1417704551,2502_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.