Ga naar inhoud

Epson foto pr.

kees98

Aanbevolen berichten

Hallo ben ik weer, ik heb acer laptop met windows vista home premium, ik heb een printer aangesloten en het

progamma van de CD ingelezen.Hierop zit ook Epson Easy Photo Print 2 als ik hem opstart krijg ik

Fatal error accured This program will be accured, en bij verwijderen geeft hij hetzelfde + setup.exe werkt niet

meer. Ik zou hem toch graag willen verwijderen het lukt ook niet met revo dan krijg ik hetzelfde verhaal.

Kan iemand mij daarin raden ?? Niet het programma van de printer moet weg maar van Easy Photo.kees98.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je eerst de driver en software geïnstalleerd en dan pas de printer aangesloten op je laptop?

heb je proberen te verwijderen via programma's en onderdelen.

Dat bereik je via start dan configuratiescherm.

Als je de installatie- cd in je cd-rom plaatst ben je dan in de mogelijkheid om te herstellen of opnieuw te installeren?

Zorg wel dat je printer niet aangesloten is.

Geraak je er niet aan uit maak dan een screen via het knipprogamma (klik erop) van de foutmelding als je probeert te verwijderen en plaats (klik erop) dat in een volgend bericht.

Geef indien het probleem blijft ook het model en modelnummer door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je eerst de driver en software geïnstalleerd en dan pas de printer aangesloten op je laptop?

heb je proberen te verwijderen via programma's en onderdelen.

Dat bereik je via start dan configuratiescherm.

Als je de installatie- cd in je cd-rom plaatst ben je dan in de mogelijkheid om te herstellen of opnieuw te installeren?

Zorg wel dat je printer niet aangesloten is.

Geraak je er niet aan uit maak dan een screen via het knipprogamma (klik erop) van de foutmelding als je probeert te verwijderen en plaats (klik erop) dat in een volgend bericht.

Geef indien het probleem blijft ook het model en modelnummer door.

Heb het helaas niet op kunnen lossen,heb de laptop gereset,probleem is opgelost. Dank vvor de moeite.Kees
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.