Ga naar inhoud

AC Ryan netwerk probleem

DjDark

Aanbevolen berichten

Sinds enige tijd heb ik samen met mijn vader eindelijk mijn AC Ryan Playon HD! aan het werken gekregen op het netwerk, door een wifi usb stick ervoor aan te schaffen en de software te updaten.

Het volgende 'onverklaarbare' probleem doet zich nu echter voor.

Op mijn pc heb ik diverse mappen gedeeld waar ik series/films etc. heb staan.

Om een of andere reden geeft AC Ryan telkens als ik (een aantal) mappen wil openen, dat ik er een wachtwoord voor nodig heb.

Ik krijg een scherm waar je 'Guest en een open wachtwoordveld' ziet.

Het gekke is dan ook dat ik me helemaal niet kan herrineren dat ik ooit een wachtwoord in heb gevuld voor mijn harde schijven.

Pas sinds kort heb ik ook een extra externe aangeschaft en ik dacht dat het misschien aan dit apparaat lag, maar toen ik terug ging kijken, bleek dat de mappen die ik gedeeld had, helemaal niet op de externe stonden.

Heb vervolgens geprobeerd de mappen op de externe toch maar te delen.

Gek genoeg doen ook hier, bepaalde mappen het wel gewoon en krijg ik bij anderen die 'guest gebruikersaccount' melding..

Waar kan het nou nog meer aan liggen?

Want in het venster Netwerkcentrum, heb ik nergens aangevinkt dat er met een wachtwoord gedeeld moet worden.. en bij 'delen' van een van de desbetreffende mappen, vind ik ook niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je het volgende even doen ?Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje moet plakken in je antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.