Ga naar inhoud

Laptop kopen.

Jerome.

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik zoek een laptop zoals het Onderwerp al luid.

Budget : Maximaal € 500,-

De laptop wil ik gebruiken voor mijn school en filmpjes enzovoorts, ik zou er ook graag eens een game op spelen, zoals Modern Warfare 2 of APB Realoaded. Ik game vaak dus hij zal ook voornamelijk daarvoor gebruikt worden.

Het hoeft niet allemaal op high te draaien. Maar ook niet het laagste beetje medium dan.

Ik zag pas bij MediaMarkt deze aanbieding:

Acer Aspire 5750-2414G50MN

2nd Generation Intel Core i5 2410M Processor (2,3Ghz) (Met boost 2.0 tot 2.9)

Webcam

Intel HD Graphics 3000

Wife

DVD-Brander

Windows 7 Home Premium 64 bit

Is dit wat ??

Jullie nog suggesties ? :)

Groetjes,

Jerome

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik game vaak dus hij zal ook voornamelijk daarvoor gebruikt worden.

Voor een goede game-laptop dien je een budget te voorzien dat minimaal ongeveer het drievoudige is van je huidige budget.

De laptop die je voorstelt heeft geen aparte grafische kaart én is een Acer...helaas niet het toonbeeld van degelijkheid en betrouwbaarheid.

Het perfecte gametoestel kost hier (klik er op) zo'n €325.

Vul dat aan met een degelijke basislaptop zoals deze of deze en je bent voor alles klaar... :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik wil geen Console :D Ik wil hem overal naar mee moeten nemen.

En ik hoef geen hardcore games te doen op super hoge resolutie enzo.

Maar mijn budget is 500 euro. Ik heb al wel een paar goede laptops gezien maar kijk als jullie die niet vinden weet ik het ook niet. Ik game wel vaak maar dan vooral mw2 en apb en ik ben niet van plan bf3 te gaan spelen op me dan eventuele nieuwe laptop maar gewoon op me desktop.

aangepast door Jerome.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond net deze laptop hij is wel 100 euro over mijn max :o !!(Aanbiedingen) :D heen maar ik moet toch zeggen dat deze vast wel in de aanbieding zal komen ? Hoop ik en anders ff me ouders proberen te porren.

HP Pavilion g7-1130sd

Ik koop hem dan als het mag bij de BBC.

De grafische kaart die erin zit kan BO runnen en Mw2 dus waarschijnlijk ook APB.

http://www.notebookcheck.net/AMD-Radeon-HD-6470M.43075.0.html

Scroll naar onder voor de benchmarks voor games van deze grafische kaart.

De kaart in deze laptop heeft 1gb geheugen :D

Deze stond bij laptops die gebruikt worden voor gamen.

Of is deze beter ?

http://www.dell.com/nl/p/xps-l502x/pd?c=nl&l=nl&s=dhs&cs=nldhs1&~ck=mn&ST=XPS 15&dgc=ST&cid=41292&lid=1069596&acd=1242276316205620

Groeten,

Jerome

PS: Jullie mening ?

aangepast door Jerome.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dell, zeker weten...da's een makkie... ;-)

Maar, ik plaatste deze laptop ook in post 2 (eerste link, onderste regel)...die kost €20 meer dan 'jouw' Dell, maar heeft wel een HDD van 500GB ipv 320GB en heeft 4GB werkgeheugen ipv 3GB...die €20 is een peulschil voor de extra's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor een goede game-laptop dien je een budget te voorzien dat minimaal ongeveer het drievoudige is van je huidige budget.

Neen, dat is geen game-laptop.

Ik haalde volgende vergelijking reeds in een ander topic aan : gamen op een basic laptop is zowat hetzelfde als met een caravan van 1200 kg achter een Citroen 2 CV naar de Pyreneeën op verlof gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Asus heeft volledig gelijk, ik heb een HP laptop van 900 euro met een i5 processor van 1 jaar oud. Als ik er Counter Strike op speel (10 jaar oud) begint mijn laptop binnen de minuut te blazen. De temperaturen gaan tot boven de 90 graden. Dus een laptop van 500 euro zal alles behalve ideaal zijn om te gamen en zeker die van HP. Het is al mijn derde HP laptop en ze hebben stuk voor stuk hetzelfde probleem: ze worden te rap warm!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van andere vragen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.