Ga naar inhoud

Hoe los ik dit directX probleem op?

ultraking x2

Aanbevolen berichten

Ik heb gisteren met CCleaner mijn pc vlugger laten opstarten door enkele programma's uit te schakelen die automatisch opstarten bij het starten van windows, en ik heb meteen een heleboel toolbars en andere programmatjes verwijdert die ik toch nooit gebruik. Daarna werkte mijn pc nog perfect maar vandaag start ik hem op, klik een spel aan en de hele pc blokkeert. Zelfs ctrl+alt+del werkt niet meer en het geluid blijft haperen. Ik zet dus de stroom af en start opnieuw op en heb weer hetzelfde probleem met verschillende spelletjes zoals call of duty. Volgens mij doet directX raar want andere programma's werken probleemloos. Als ik veilige modus opstart en open daar een spel komt er een waarschuwing "DirectX encountered an unrecoverable error, check the readme for possible solutions." Ik zou directX willen herinstalleren maar ik weet niet waar een officiele versie te downloaden. Op direct3d.com vind ik het niet. Mijn pc is een win7 x64 dus die zal dX 11 nodig hebben. Als je googled naar 'download directx' of 'reinstall directx' gaat het overal over dX 9.

aangepast door ultraking x2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.