Ga naar inhoud

Pc blokkeerd volledig na +-5 minuten na systeemherstel

ultraking x2

Aanbevolen berichten

Er zijn weer problemen geweest. Een keer toen ik op youtube een filmpje wou bekijken en ik iets te overhaast op afspelen klikte, de webpagina was nog niet helemaal opgeladen, toen blokkeerde hij weer helemaal. Ook toen ik er aan dacht dat ik AVG nog niet opnieuw had aangezet en ik het vakje aanvinkte om het resident shield te activeren hing de pc weer vast.

CCleaner gebruik ik al geregeld om de pc iedere paar dagen uit te kuisen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het logboek van windows zie ik enkele errors en waarschuwingen die telkens de pc opstart zich voordoen

De machtigingsinstellingen (toepassingsspecifiek) verlenen geen machtiging aan Starten (Lokaal) voor de COM-servertoepassing met CLSID

{C97FCC79-E628-407D-AE68-A06AD6D8B4D1}

en APPID

{344ED43D-D086-4961-86A6-1106F4ACAD9B}

aan de gebruiker NT AUTHORITY\SYSTEM SID (S-1-5-18) met het adres LocalHost (via LRPC). Deze beveiligingsmachtiging kan worden gewijzigd met het beheerdershulpprogramma van Component Services.

Tijdens het transport zijn controlegebeurtenissen verloren gegaan. 0

Het systeem is opnieuw opgestart zonder eerst correct te worden afgesloten. Deze fout is mogelijk veroorzaakt doordat het systeem niet meer reageert of is vastgelopen of doordat de stroom is uitgevallen.

Het uitpakken van een basislijst uit het CAB-bestand voor automatische updates is mislukt op <http://www.download.windowsupdate.com/msdownload/update/v3/static/trustedr/en/authrootstl.cab> met de fout: Een benodigd certificaat valt niet binnen de geldigheidsduur als gekeken wordt naar de huidige systeemklok of de tijdstempel in het ondertekende bestand.

De machtigingsinstellingen (toepassingsspecifiek) verlenen geen machtiging aan Starten (Lokaal) voor de COM-servertoepassing met CLSID

{C97FCC79-E628-407D-AE68-A06AD6D8B4D1}

en APPID

{344ED43D-D086-4961-86A6-1106F4ACAD9B}

aan de gebruiker NT AUTHORITY\SYSTEM SID (S-1-5-18) met het adres LocalHost (via LRPC). Deze beveiligingsmachtiging kan worden gewijzigd met het beheerdershulpprogramma van Component Services.

EDIT:

Hiernet startte ik het spel crysis2 op en een minuut later blokkeert helemaal en geeft windows een BlueScreenOfDeath weer, ik had niet genoeg tijd om het te lezen want na 2 seconden startte hij zichzelf opnieuw op

aangepast door ultraking x2
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.