Ga naar inhoud

usb-poorten

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo iedereen.Ik heb problemen met mijn usb-poorten,als ik een apparaat aansluit detecteert hij niets.bv,Als ik mijn gsm aansluit op een usb-poort laadt de batterij van de gsm wel op maar er komt niets op de computer.Heb al al de drivers in apparaatbeheer verwijderd en dan de pc terug opgestart maar alles blijft hetzelfde.Bij apparaatbeheer staan er geen vraagtekens of uitroeptekens.Alvast bedankt.

• Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

het was enkel een voorbeeld met die gsm als ikmijn inernetstick er in stop gebeurt er ook niets.

Geplaatst:

verwijder in die hardware eens alles van usb en start dan de pc eens terug op en laat em de tijd de usb ports terug te vinden, eens aales gevonden geweest is nogmaals herstarten en test het dan nogeens

Geplaatst:

ik heb ze al eens verwijdert en dan de pc heropgestart maar alles blijft hetzelfde.

om een batterij op te laden van een gsm of een i-pod lukt wel,maar de computer detecteert niets.

Geplaatst:

kan je een ander woordje of ander uitleg voor uberhaupt.

Geplaatst:

Van Dale

open eens je computereigneschappen (rechts klikken op deze computer, eigenschappen) en ga naar het tabblad hardware

klik daar op de knop van apparaatbeheer.

Zie je ergens zoals op de afbeelding gele driehoekjes staan?

devicesrp7.jpg

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.