Ga naar inhoud

hulp bij mijn website aub

ilonake

Aanbevolen berichten

kan iemand mij aub helpen, mijn site draait vierkant en ik krijg het niet opgelost. de site is opgesteld geweest door mijn broer, die nu door ziekte dit niet meer beheren kan en alles bij mij gedeponeerd heeft.

ik krijg niets aangepast op internet met het programma ws ftp 95 , de veranderingen die ik doe draaien wel op de voorbeeldbrowser, ik gebruik het programma frontpage 2003 om aanpassingen te doen.

ik krijg het niet in orde en weet niet meer hoe dit op te lossen, met aanwijzingen via internetprogramma's lukt het ook al niet, dus zit echt met de handen in het haar.

mijn site heet www.ilonariebeek.eu en als iemand mij hierbij kan helpen ??

ilona

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar zit het probleem in het opladen van je nieuwe pagina's. Heb je al eens geprobeerd om met een andere FTP-cliënt te werken. Je zou bvb. Filezilla kunnen downloaden om te vergelijken of het daarmee wél lukt.

P.S. : ook je bezoekersteller via Belstat werkt niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht je ondervinden dat ook Frontpage verveld zou doen, dan kan je alternatieven overwegen zoals

Nvu - Websites maken voor iedereen | Mozilla Nederland

BlueGriffon, The next-generation Web Editor based on the rendering engine of Firefox

KompoZer - Easy web authoring

Deze programma's bevallen allen een ingebouwde site-manager waarin je rechtsreeks kan uploaden zonder een ftp programma.

Principe is hetzelfde als frontpage ongeveer (WYSIWYG).

Geef gerust even een seintje of je iets bent met dit of bovenstaande antwoorden, en of het nu wel gelukt is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.