Ga naar inhoud

Kopen via pay.com maar nooit met kaartlezer van bank werken omdat het al automatisch

kristof28

Aanbevolen berichten

Hoi,

Is het wel veilig om op play.com te kopen?

Want ik heb gemerkt dat ik nooit mijn kaart in mijn kaartlezer moet steken om de code's enz te typen.

Ik koop iets op play.com en alles gaat automatisch.

Kunnen ze dan ook niet (gelijk wanneer) een (groot) bedrag afhouden zonder dat ik daar de opdracht voor geef???

Thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Vista kan het gebeuren dat je geen code moet intikken.

In principe is het wel veilig maar in feite kan iedereen uw vista kaart gebruiken om te kopen.

Ben daar ook geen voorstaander van zonder code in te geven.

Maar je moet het zo bekijken:

Iemand koopt met uw Vista kaart iets online maar hij moet wel zijn adres opgeven anders komt het niet bij hem thuis.

Nu kan je klacht neerleggen en het is dan ook overduidelijk dat jij niet besteld heeft.

Vista zal dan u terug betalen maar terug vorderen aan degene die wel gekocht heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Vista kan het gebeuren dat je geen code moet intikken.

In principe is het wel veilig maar in feite kan iedereen uw vista kaart gebruiken om te kopen.

Ben daar ook geen voorstaander van zonder code in te geven.

Maar je moet het zo bekijken:

Iemand koopt met uw Vista kaart iets online maar hij moet wel zijn adres opgeven anders komt het niet bij hem thuis.

Nu kan je klacht neerleggen en het is dan ook overduidelijk dat jij niet besteld heeft.

Vista zal dan u terug betalen maar terug vorderen aan degene die wel gekocht heeft.

Dank u. Het is wel geen visa dat ik heb maar mastercard.

Zal in wezen niet veel uitmaken.

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van andere vragen steeds weer een nieuw topic openen… ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.