Ga naar inhoud

microsoft 6to4 werkt niet goed

Carel

Aanbevolen berichten

Een doorsnee gebruiker heeft deze adapters eigenlijk niet nodig.

Probeer deze adapters dan uit te schakelen via apparaatbeheer.

Klik rechts op de adapter en kies dan voor uitschakelen en controleer of dit invloed heeft op de normale netwerkverbindingen.

In je eerste bericht zeg je

Als ik een scan laat draaien krijg ik steeds drie meldingen die aandacht behoeven namelijk: ....

Welke scan bedoel je hiermee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik het programma Tuneup 2011, en die geeft die fouten aan. Die geeft aan dat de apparaten niet starten

Ik weet ook niet of dit problemen geeft want ik heb wel gewoon netwerkverbinding. Maar ik dacht het zit er niet voor niets op dan zal het ook moeten werken. Vandaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 6to4 adapter dient om netwerkprotocols te vertalen van IPv4 (oude ip) aar IPv6 (nieuwe ip).

Dit is enkel nodig als je een thuisnetwerk hebt dat IPv6 gebruikt en de netwerkkaart in je pc enkel met IPv4 kan werken.

Voor de communicatie met internet moet je router normaal deze "vertaling" op zich nemen en dan enkel ingeval je provider je een IPv6 IP geeft.

De ISATAP adapter en de teredo tunneling adapter hebben ook te maken met de nieuwe IPv6.

Je kan deze adapters dus rustig uitschakelen als je in je thuisnetwerk enkel Pv4 gebruikt; hetgeen bij thuisgebruik meestal het geval is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.