Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Op de "secret" partitie staat normaal een kopij van je installatie, die hoef je niet te backuppen.

volgens mij si dit niet juist maar is de secret zone een optie waar je een geencrypteerde partitie of zone kan maken...

• Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Het is een kleine 14 GB over ..maar die 2 Gb.. :-)

Ik heb niet veel software kunnen verwijderen, ik had al vrij veel verwijderd.

Ga nu nog es die CCleaner doen, en dan defragmenteren.

Maar wil eigenlijk wel mijn complete PC inhoud op die schijf krijg tzt. In geval deze crasht..

Dat moet dus wel kunnen, alleen weet ik blijkbaar nog niet hoe, zie ik het goed??

---------- Post toegevoegd om 15:30 ---------- Vorige post was om 15:28 ----------

volgens mij si dit niet juist maar is de secret zone een optie waar je een geencrypteerde partitie of zone kan maken...

Het woord encrypteren ben ik inderdaad tegengekomen

Geplaatst:

een van de beste programma's (+/- 50 euro) die ik ken voor de volledige PC inhoud op een USB te zetten is Acronis True Image.

er zijn ook gratis programma's die dit zouden kunnen maar daar heb ik geen ervaring mee (ook niet met het terugzetten na een crash, wat het belangrijkste is in feite)

Geplaatst:

Je zou gelijk kunnen hebben, maar als de encrytie en de seutel niet bekend zijn dan hen je er niet veel aan vrees ik :dong:

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.