Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

hallo

ik heb al een hele tijd en externe harde schijf van WD (western digital).

Maar vanaf ik mijn pc heb geherformateerd word deze niet meer herkend of m.a.w. het stuurprogramma wordt niet gevonden zie bijvoeging afb. nu mijn grootste zorgen zijn dat het gaat om een schijf van 1.5tb en dat er allerlei

handige bestanden , films ,games + gamesaves dus zou het mogelijk zijn deze nog te recoveren

zo als je zie op de fotos werkt het niet met wd recovery

ook krijg ik de melding als ik hem in en andere usb poort steek :USB-apperaat Voor massaopslag MISLUKT

mvg neels

post-4975-1417704528,7567_thumb.jpg

aangepast door niels baclaine
Geplaatst:

Heb je na herinstallatie van Windows ook al de nodige drivers geïnstalleerd zoals die van je moederbord, videokaart enz........

Geef het model en modelnummer door van je externe schijf.

Geplaatst:

ik

ben ervan overtuigd dat ze kapot is maar ik heb ergend gelezen::: Het is een klus, maar mocht het aan de elektronica liggen, dan kun je een gelijk HD pakken (waarvan het boardje nog goed is) en overbouwen op de andere.... Kleine kans dat het werkt, maar je kan mazzel hebben

gaat die bij wd en hoe moet het dan

Geplaatst:

Het overbouwen van electronica op een HD is vrijwel onmogelijk, zelfs de fabrikanten doen het niet omdat er teveel versies bestaan.

Maar laat ons eerst eens kijken of we je HD niet terug on-line krijgen voor we panikeren.

Kan je volgende twee stappen eens uitvoeren :

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje moet plakken in je antwoord.

En dan :

1. Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Als je geen netwerkverbinding meer hebt, kan je de download doen met een andere pc en het bestand met een usb stick overbrengen

Als je enkel nog in veilige modus kan werken, moet je de executable downloaden.

Sla deze op in een nieuwe map op de C schijf (bvb C:\hijackthis) en start hijackthis dan vanaf deze map.

De logjes kan je dan ook in die map terugvinden.

2. Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis. (Bekijk hier de afbeelding ---> Bijlage 12634)

Dit (KLIK) filmpje kan je ook helpen om een hijackthis logje te plaatsen.

Bovenstaande geeft ons wat info over je PC en software.

Geplaatst:

beste

dit is nu helemaal iets anders maar vaak als ik aan het gamen ben word het scherm zwart dan druk ik op: ctrl,alt,delete

en als ik dan terug kom op het bureaublad krijg komt rechtsonder de taalbalk; ""het amd beeldschermstuurprogramma reageert niet meer en is hersteld""

maar echt hersteld word het nooit want ik krijg telkens opnieuw deze boodschap terug

Geplaatst:

Laat ons aub on topic blijven ? Anders wordt het erg verwarrend..

In het Speccy logje staat hetvolgende :

Schijfstation

Device Kind:

USB storage

Device Name:

Schijfstation

Vendor:

WD

Comment:

WD

USB-apparaat voor massaopslag

Driver

Date:

6-21-2006

Version:

6.1.7600.16385

File:

C:\Windows\system32\DRIVERS\disk.sys

Schijfstation

Device Kind:

USB storage

Device Name:

Schijfstation

Vendor:

GENERIC

Comment:

Generic USB CF Reader USB Device

Driver

Date:

6-21-2006

Version:

6.1.7600.16385

File:

Schijfstation

Device Kind:

USB storage

Device Name:

Schijfstation

Vendor:

GENERIC

Comment:

Generic USB MS Reader USB Device

Driver

Date:

6-21-2006

Version:

6.1.7600.16385

File:

Schijfstation

Device Kind:

USB storage

Device Name:

Schijfstation

Vendor:

GENERIC

Comment:

Generic USB SD Reader USB Device

Driver

Date:

6-21-2006

Version:

6.1.7600.16385

File:

Schijfstation

Device Kind:

USB storage

Device Name:

Schijfstation

Vendor:

GENERIC

Comment:

Generic USB SM Reader USB Device

Driver

Date:

6-21-2006

Version:

6.1.7600.16385

File:

Je hebt dus een aantal keer hetzelfde device op al je USB's staan.

Zou je deze poorten (dus niet alleen de device via apparaat beheer eens allemaal kunnen verwijderen ?

Dan PC terug opstarten

De USB poorten worden dan automatisch terug geïnstalleerd.

Dan de externe USB eens terig proberen .

Succes

Geplaatst: (aangepast)

hallo:ProMind

na wat je gedaan had kwam erop usb voor massaopslag maar bij en zegt hij installatie voltooit doch kan ik hem nu zien bij deze computer

edit

bij schijfbeheer krijg ik deze boodschap welke moet ik kiezen :hmmmm:post-4975-1417704543,8543_thumb.png

post-4975-1417704543,8806_thumb.jpg

aangepast door niels baclaine
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.