Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Sinds enige tijd werkte Adobe Flash Player niet meer correct op mijn laptop. Gekeken of er updates beschikbaar waren e.d., maar dit was niet het geval dus besloten tot opnieuw installeren over te gaan. Niet zo'n punt zou je zeggen. Echter werkte het na opnieuw installeren nog steeds niet juist.

Na tips op een ander forum Java eerst geupdate en toen nogmaals geprobeerd. Toen ontstond het probleem wat ik nu heb en niet verholpen krijg.

- Adobe Flash Player kan ik zonder problemen downloaden en installeren, echter bij het klikken op voltooien na de installatie krijg ik een error met daarin 'Toepassing is niet gevonden'.

Nog meer gerommeld en nagekeken of Java wel correct stond geïnstalleerd.. Als ik checkte welke versie ik had bleek ik nog de oude versie te hebben terwijl op mijn computer staat dat ik de nieuwste versie heb :dontknow: Aantal keer geprobeerd opnieuw te installeren, maar dat lost dat puntje niet op. Bij checken dus een oudere versie als dat er hier op de computer aangegeven wordt..

Heb het probleem zelf een beetje groter gemaakt, door heel slim alles van Adobe van de computer te gooien (Reader e.d.). Dacht 'alles eraf en gewoon opnieuw beginnen'. Echter krijg ik bij het downloaden van Acrobat Reader dezelfde foutmelding als bij het downloaden van de Flash Player.

Ik snap er echt niets meer van.. En hoop dat er hier iemand is die de oplossing weet, want zonder Flash Player, Acrobat Reader e.d. kan ik niet zoveel :frown:

(Herstelpunt zoeken is niet echt een optie daar ik niet exact meer weet wanneer het wel juist werkte allemaal)

Weet dat het allemaal waarschijnlijk niet zo slim is geweest, maar op een gegeven moment word je het zat en wil je alles wel proberen wat iemand zegt dat het mogelijk oplost.. Oeps!

Alvast bedankt!

Nina

Geplaatst: (aangepast)

- Welke Windows versie hebt u?

- Error: "Application not found" or "The system cannot find the path specified" when you open PDF attachments in Microsoft Outlook (Acrobat 7, 8, 3D or Reader on Windows)

Pas de info die je daar vindt toe op Adobe Flash Player

http://forums.adobe.com/message/2854013

Eerst zou ik graag je Windows versie weten zodat ik je met de linken kan helpen.

Dus ik denk dat er een probleem is met de associsatie van flash bestanden. Ik denk dat die koppeling niet goed is. Mogelijk moet u .swf bestanden koppelen aan Flash.

Ik raad u ook aan om eens CCleaner te draaien.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

aangepast door Kurtt
Geplaatst:

Wat een snelle reactie: super zeg! :)

Op mijn laptop zit Windows Vista..

- CCleaner zal ik nu meteen even laten lopen

De link die je aangeeft heeft vooral betrekking op PDF bestanden openen in Outlook of gaat dit dus ook op voor de problemen die ik heb met de installatie van Acrobat Reader en Flas Player? (Sorry ben een echt oen wat betreft computers die niet meer doen wat ze horen te doen!)

p.s. Ik ben een 'je' hoor, geen 'u' ;)

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.