Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Geachte,

Ik ben in bezit van 2 computers, een desktop en een laptop. Nu heb ik op beide pc's skype geinstalleerd, o.a. met verschillende skypenaam. Bij een van de contacten kan ik niet zien of die online is. Ik krijg melding : "deze persoon toont zijn details niet aan u". Hoe kan ik dat oplossen ?

Bij voorbaat dank voor uw hulp.

Vriendelijke groeten,

Nieuweling

Geplaatst:

Misschien weet uw contactpersoon niet dat u evenzeer onder uw secundaire naam online komt, waarbij hij/zij dus veronderstelt dat u een "vreemde" bent en zo beperkingen aan u oplegt.

In die casus zou ik het gewoon aan uw contactpersoon vermelden opdat hij/zij weet dat u het bent.

Of krijgt u die melding op beide computers ?

• 2 weken later...
Geplaatst:

SWAT bedoelt dat uw contactpersoon niet weet dat u onder uw "tweede" naam online komt. In dat geval gewoon aan uw contactpersoon vermelden zodat hij/zij weet dat u het bent.

Geplaatst:

U heeft in bericht #1 geannonceerd dat u online komt met verscheidene Skype namen. Bij een van de contactpersonen kunt u niet zien of die online is omdat deze persoon toont zijn details niet aan u toont.

En bij dat account waar u de details niet van kunt zien, dat wordt er beoogd met tweede naam.

Als u het nu een beetje begrijpt tracht dan wat er in bericht #2/3 is beschreven.

Geplaatst:

Heeft u getracht Skype te herinstalleren ?

Skype 5.5 kunt u hier downloaden.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.