Ga naar inhoud

Windows 7 herinstalleren mar data behouden

Brpo'Bizzkitos

Aanbevolen berichten

Heb eens xp willen installen op andere pc nadat deze geformateerd was, maar dit ging toen niet omdat mn toetsenbord niet meer bleek te werken... Dus ik zou dat nu liever vermijden...Moet ik dan handmatige format uitvoeren en riskeren dat mn draadloos toetsenbord niet meer werkt of kan ik bij het installatieproces kiezen voor aangepaste installatie ?

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb 4 toetsenborden thuis, helaas allemaal draadloos :hmpf:. Ik wil wel zeker format doen aangezien ik mn pc brolvrij wil houden. Maar ik zit nu nog met de vraag ofdat je hem via deze computer : formateren moet doen of kan het ook gewoon via "aangepaste installatie". Heb hier gelezen dat het op die manier zou moeten lukken. Ik zal dan gewoon alle progs enz netjes terug zetten na installatie. Er is echter één prog dat ik niet weet hoe ik deze moet overplaatsen. Namelijk Office...Heb enkel de code en geen cd aangezien mijn pc winkel dit destijds geinstalled heeft. Hoe zet ik dat dan over ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je echt van alle ROMMEL af wil dan is een format de beste optie.

Wil je echter de data behouden zonder er een backup van te moeten maken dan is een UPGRADE de beste optie zoals speciall en Promind reeds aanhaalden.

Nee je moet geen UPGRADE doen, maar gewoon herinstalleren zonder schijf te formatteren, alle relevante data wordt dan in de map c:\windows.old gezet, dit is zo vanaf vista.

Ik kan natuurlijk uw pc configuratie niet en zou wel kunnen aanraden om eerst een full backup can uw c schijf te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.