Ga naar inhoud

c-schijf niet toegankelijk


Martientje

Aanbevolen berichten

ik heb inderdaad de CD voor opnieuw installeren van Microsoft Windows XP Home Edition. Wanneer ik deze laat lopen en probeer opnieuw te installeren krijg ik melding dat enkel de administrator hier recht toe heeft. Dus terug naar af. Probeer ik dit in het account van mijn zoon (de werkende account) gebeurt er helemaal niets. Paswoord ken ik spijtig genoeg niet meer, is intussen al 6 jaar geleden dat ik de PC installeerde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je hijackthis niet kan installeren, neem dan op de downloadpagina de executable in plaats van de installer.

Die hoef je dan niet te installeren maar kan je direkt uitvoeren door te dubbelklikken.

Ik zou hijackthis uitvoeren onder de account die wel volledig toegang heeft tot de C schijf. Misschien speelt het geen rol maar je weet nooit.

Ik denk echter niet dat een malware- of virusbesmetting aan de oorzaak ligt maar dat het eerder een probleen is van rechten in de accounts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat bij de 2 accounts die geen toegang hebben tot de c-schijf er een tabblad in de eigenschappen van de schijf ontbreekt. Wanneer ik eigenschappen open staat er op volgorde "algemeen" / "extra" / "hardware". Hetgeen als laatste ontbreekt is "delen".

ik zag dit toevallig en dacht ik kijk bij mijn xp pc. bij mij staan er 5 tabbladen namelij Algemeen/Extra/Hardware/Delen/Quotum

dus dat is er nog 1 meer dus kennelijk is er ook iets mis met het account van uw zoon (denk ik) kortom een probleem met de pc.

maar zojuist krijg ik nu ook inneens een probleem met de mijne..

succes hier ik moet naar mijn eigen gedoe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.