Ga naar inhoud

kan sp1 voor Win7 niet installeren

animar

Aanbevolen berichten

• Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ga naar start -alle programma's - bureauaccessoires.

Klik met rechts op de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Typ sfc /scannow (let op de spatie !) en druk enter.

Alle Windows systeembestanden worden nu gecontroleerd op fouten en indien nodig vervangen door een correcte versie.

Hou de Windows installatie cd/dvd bij de hand (als je er een hebt) want er kan om gevraagd worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's inderdaad de correcte benaming...

Wanneer je een installatieschijf van Windows 7 in je bezit zou hebben, zou ik een repair install aanbevelen...maar, die heb je niet...

Een recovery (terugzetten naar fabrieksinstellingen) is ook een optie, maar helaas een vrij drastische...je laptop is dan terug naar af...zoals op dag 1 dus...je dient dan ook grondige back-ups te maken van alle persoonlijke gegevens/instellingen/bladwijzers, enz, enz...alvorens je daaraan begint...

Ik stuur de mensen van Microsoft die hier op PCH aanwezig zijn een privébericht met de vraag om dit topic eens grondig te bekijken...wordt dus zeker vervolgd... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze foutmelding is alleen te verhelpen door middel van een In-Place upgrade (reparatieinstallatie) mogelijk kunt u een Windows 7 DVD lenen van vrienden of kennisen (Windows 7 versie op de DVD is niet van belang) om deze procedure uit te voeren.

De procedure staat hieronder:

Notitie: Een reparatie installatie uitvoeren zal uw bestanden niet wijzigen en uw geïnstalleerde programma’s niet beïnvloeden.

Om een reparatie installatie uit te voeren van Windows 7, volgt u de volgende stappen:

1. Sluit alle programma’s en herstart uw computer.
  2. Plaats uw Windows 7 DVD in de DVD drive van uw computer.
  3. In het Setup scherm, klik Installeer Nu.
    Notitie: Wanneer Windows uw DVD niet automatisch detecteert, volg dan de volgende stappen:

a. Klik Start, en dan op Computer en dubbelklik op het CD-ROM icoon (waar u de Windows DVD in geplaatst heeft)

b. Als het goed is opent nu het setup scherm, is dit niet het geval dubbelklik dan op Setup.exe.

c. In het Setup scherm, klik Installeer Nu.

1. Klik De nieuwste updates voor de installatie niet downloaden.
  2. Vul de productsleutel in die op Windows sticker op de computer staat.
  3. Klik Ja om de Microsoft Software Licentie Voorwaarden te accepteren.
  4. Op het Welk soort installatie wenst U? scherm, klik op Upgrade.
  5. Wanneer de installatie is beëindigd, herstart uw computer, en probeer opnieuw updates te installeren. Wanneer de installatie is beëindigd, herstart uw computer, en probeer opnieuw updates te installeren. (LET OP: Installeer geen virusscanner of andere software totdat u alle beschikbare updates geinstalleerd heeft)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch nog enkele vragen over bericht 18 van MICROSOFTHELPT

1:Heb ik vroeger iets fout gedaan? voor zover ik weet heb ik in Windows niets gewijzigd of verwijderd

2:Kan het zijn dat de fout er al inzat bij de aankoop? zoja is dat dan geen garantiegeval (computer is nog in garantie)

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag HP Belgium gebeld deze mensen hebben geprobeerd van mij te helpen met hulp op afstand met als resultaat :

er is waarschijnlijk iets fout gelopen bij de originele installatiesoftware

HP gaat een nieuwe dvd met de fabrieksinstellingen gratis bezorgen

Hopelijk wordt alles dan opgelost

Ik probeer dan eerst bericht 18 lukt dat niet dan zet ik alles nieuw erop na een hoop backups op externe harde schijf genomen te hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.